Popimpuls

Het barst in het Westland van de jonge, talentvolle muzikanten, maar die verbergen zich nog veel te veel op zolderkamertjes en in schimmige kelders. Zij moeten elkaar na corona weer kunnen vinden en daarom is het project Popimpuls in het leven hebben geroepen.

Met Popimpuls zijn jonge artiesten met elkaar in contact gekomen en hebben gedurende enkele maanden workshops gevolgd, podia bezocht en samen gejamd. Het gehele project eindigde met een optreden waarbij de gloednieuw opgerichte bands hun talenten konden showcasen. Meerdere van deze bandjes vonden direct gehoor bij programmeurs en zijn geboekt voor festivals en poppodia in de regio.

Om deze muzikanten te werven ging Popimpuls van start met een digitale en fysieke wervingscampagne. San’s Art mocht de huisstijl ontwikkelen en leverde alle componenten voor deze campagne. De kernwaarden creatief en inclusief kwamen prachtig tot uiting in een opvallende paarse stijl met waanzinnige robots. Deze robotband werkte goed als personages, omdat ze geen huidskleur of geslacht hebben.